vendredi 4 avril 2008

Departure: Garorock, Marmande


Weekendul mult asteptat.. a venit. Garorock Festival! Stiu ca mi-am innebunit putin toti prietenii cu subiectul asta, dar line-up-ul... cest tres cool. Birdy nam nam, wax tailor, amon tobin, kid koala and a lot more.. mi-e cam lene sa enumar toti artistii :)) Maine la 10am, imbarcarea in masini, se pleaca spre Bordeaux. In concluzie, pana luni seara nu veti primi vesti de la mine (dar totusi, nu cred k o sa moara nimeni de dorul meu pe blogosfera :) ).
Ma intorc la organizarea bagajului si proviziilor. Exista mici lipsuri pe unele planuri, asa ca trebuie sa ma agit (as usually). AAA, si in plus, mai trebuie sa si dorm. Bun plan!
More update hopefully on Monday evening. Until then, a lot of fun pour moi et toute l`equipe!!!

Aucun commentaire: