lundi 5 mai 2008

1 mai

Marseille - 2 ore
Sete

1 mai muncitoresc... sigur nu s-a stat degeaba. In 24 ore am fost la Marseille (repede :))) ), am stat la o cola in parc, am plecat in Ardeche, la Bollene. Acolo.. ce cautam? un mini ilegal rave, la padure. L-am gasit, ne-am distrat, am plecat la pranz gen, dar de data asta p jos. Am cautat gara, sau mai bine zis o gara.. oricare ar fi fost ea. Activitate ce ne-a luat 3ore. ne-am urcat in tren, am dormit pana la Sete.. adica 2 statzi dupa Montpellier :D. Eu as fi dormit pana la Barcelona. Am mai ramas inca 2 ore si am vizitat orasul. sympa. plin de barcutze si terase. marea aproape. pas mal. Ne-am intors in Tgvu de Paris. 15minute si hop.. Montpel gare Saint Roch. Fresh. super stylin. apres 6 heures de voyage et beaucoup plus de teuf.
Final de excursie, chill pe iarba in parc, la peyrou cu muzik si vin.

Aucun commentaire: