dimanche 25 mai 2008

return. montpel stylin





Cool Saturday party. filmuletzele in casa, la musique, si o poza cu incantatoarea terasa :), piscina in fundal si oamenii adormiti dimineata in timp ce afara ploua torential. good vibes.

Dar cum a decurs mica mea excursie in Marea britanie? ok. lets get started. how did things go? Sa incep cu sfarsitul. drumul de intoarcere. pai.. am calatorit pe genu... muuult. Pe scurt programul ar arata ca, asa: 3am edinburgh - taxi + bus (to glasgow.. about 2 hours) + o asteptare ingrazitoare de vreo 3 ore intr un aeroport obscur und nu am putut sa o ard decat pe Starbucks (which I dont really like) + zbor tranquile de 2 ore la Marseille + bus (1h) pan la gara + tranquile ink 2 ore la soare pe terasa din gara, cu un soare incredibil de placut, chiar era cald fara gluma.. cald cald.. Mediterranean breeze... lumina alba si vitamina D , and then, p la un 3 a.m. am ajuns in tren cu destinatie finala chez moi, in Montpel. M-am odihnit sau sa zicem ca am dormit, asta vreo 4 ore si apoi.. agitatie, mare party chiar in cartier, la 10minute distanta. Nu eram prea in 'my normal party' mood dar cadrul a skimbat totul: . gradina, piscina, some d&b si iata cum am ajuns acasa very very late in the morning.. good vibes.
... I like talking to people. socializare in general, Jaime beaucoup, apoi.. I like travelling (dar cui nu i place). I like music, I like colors, I like sun and I like rain, I like being good and being evil. I like nature, art, technology, I like many things in general. Imi plac lucruri normale iar unele anormale (like everybody does), dar ceea ce imi place cel mai mult este ca atunci cand ma culc si cand ma trezesc to be smiling, sa zambesc si sa ma bucur de toate lucrurile ce imi plac.

Aucun commentaire: